Royal Mission

Persoonlijke groei en ontwikkeling door online learning

“Onze learning journey heeft veel impact gemaakt op de levens van onze deelnemers. Doordat de studenten waren opgedeeld in leerteams ontstonden er vriendschappen voor het leven.”

Deze learning journey was genomineerd voor de aNewSpring Awards 2021.

De organisatie

Een enthousiaste en veelkleurige beweging met een grote passie voor het herstelplan van God voor onze wereld.

Tijdens de coronapandemie moest Royal Mission zoeken naar nieuwe trainingsmogelijkheden. Ze kwamen in contact met iemand die hen informeerde over aNewSpring en omschreef het als ‘het neusje van de zalm’. Het was duidelijk: de trainingen zouden online gegeven gaan worden. Door het maken van een learning journey kon Royal Mission hun kennis en doelen blijven overbrengen bij hun studenten. De studenten konden makkelijk met elkaar in contact blijven op het platform, zo blijf je toch met elkaar verbonden.

Gericht op de student

De trainingen van Royal Mission zijn vooral gericht op persoonlijke groei en ontwikkeling. De studenten krijgen vaak te maken met reflectie- en evaluatievragen, maar ook met prikkelende praktijkopdrachten en diverse bijeenkomsten.

Wat Royal Mission heeft gedaan is het transformeren van de learning journey in hun eigen huisstijlelementen zoals de juiste kleuren, het logo enzovoorts. Op die manier krijgt de deelnemer echt een herkenbare look & feel van het bedrijf, maar ook een mooie leeromgeving. Door de videotool in het platform konden zij persoonlijke videoclips opnemen voor elke deelnemer.

Leren is voor iedereen

Hoe gaaf is het wanneer de impact van de learning journey ver boven verwachtingen wordt overtroffen en dat nog steeds aanhoudt? Aan het begin van de learning journey ging Royal Mission uit van maximaal 300 leerlingen, waarna ze eind september 2020 zo’n 700 leerlingen uit 10 verschillende landen mochten verwelkomen. Opeens was leren toegankelijk voor iedereen dat dat wilde.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Ontdek meer over ons learning journey platform