Hoe je succesvol wordt met aNewSpring voor Organisaties
Je staat in de startblokken om aan de slag te gaan met aNewSpring, maar daar sta je niet alleen. Onze Customer Success Manager gaat je namelijk begeleiden, met behulp van ons Success Framework.
Hoe je succesvol wordt met aNewSpring voor Organisaties
Je staat in de startblokken om aan de slag te gaan met aNewSpring, maar daar sta je niet alleen. Onze Customer Success Manager gaat je namelijk begeleiden, met behulp van ons Success Framework.
Meer dan het maken van trainingen
"Succes behalen met aNewSpring als opleider gaat verder dan alleen het maken van cursussen. Met het aNewSpring Succes Framework haal je het maximale uit het platform door middel van trainingssessies, zodat je succesvol kunt implementeren."
“Als je als opleider zoveel mogelijk succes wilt behalen met aNewSpring, dan gaat dat om meer dan alleen maar het bouwen van een learning journey. Uit onze ervaring met het helpen van duizenden klanten in alle vormen en maten weten we hoe je het maximale haalt uit je blended training. Net als dat een succesvol restaurant meer doet dan alleen maaltijden bereiden, doet een succesvol trainingsbedrijf meer dan trainingen ontwikkelen.
Daarom hebben we deze methodiek ontwikkeld: het aNewSpring Success Framework, een learning journey die jou helpt om het beste uit het platform te halen. Door middel van een aantal trainingsessies maak je uitgebreid kennis met de aNewSpring-omgeving en kom je stapje voor stapje dichter bij een succesvolle implementatie.”
Stefan van den Tol
Chief Customer Officer, aNewSpring
Oh? En wat heb ik daar dan precies aan?
Meer succes met je training
Leer over alle aspecten die komen kijken bij het ontwikkelen van een blended training; van concept tot resultaten en bereik de maximale impact met je training. Creëer de meest optimale mix van jouw kennis en vaardigheden als opleider.
Leer door het zelf te doen
Ervaar de mogelijkheden van het aNewSpring platform terwijl je erover leert. Krijg directe voorbeelden voor je training en leer door middel van de tool die jij zelf ook gaat gebruiken om je deelnemers te trainen.
Waar en wanneer het jou uitkomt
De learning journey geeft je inzicht in alle stappen die je moet nemen. Je vindt er videos, how-to’s en een overzicht van de trainingssessies. Deze sessies en de algemene begeleiding worden verzorgd door jouw Customer Success Manager. Hij gaat er samen met jou voor zorgen dat je aNewSpring op een succesvolle manier in zal zetten.
Wat kan ik verwachten?
Het framework bestaat uit zeven stappen om meer succes uit jouw aNewSpring leeromgeving te halen. Zo stel je realistische en meetbare doelen vast en plan je de benodigde acties om je doelen te halen. Je Customer Success Manager begeleidt je hierbij.
Stap 1: Desired outcomes and First value
Je gaat van start met het bepalen van je doelen, om zeker te zijn dat je learning journey de impact heeft waar je naar streeft.
Stap 2: Implementation Map
Beginnen met een (blended) leeroplossing kan best wat impact hebben. In deze stap duiken we dieper in de mogelijkheden en de benodigdheden van deze implementatie.
Stap 3: Design
Het oog wil ook wat, daarom is het ontwikkelen van een mooi ontwerp voor deze learning journey cruciaal. In deze stap gaan we die look&feel voor jouw learning journey ontwikkelen.
Stap 4: Build
Tijd om de handen uit de mouwen te steken en te gaan bouwen! In deze fase gaan we focussen op het bouwen van je template in aNewSpring.
Stap 5: Launch
In deze fase gaan we focussen op de laatste punten en het betrekken van stakeholders bij het uiteindelijke product.
Stap 6: Live
Je training is live en je deelnemers zijn (hopelijk) actief betrokken in de door jou gemaakte learning journey. In deze stap leer je hoe je omgaat met jouw rol als begeleider.
Stap 7: Measure
In deze stap ga je reflecteren op je First Value. Heb je je gewenste doelen behaald? Wat zijn de benodigde stappen om je training nog beter te maken om zelfs nog dichter bij je First Value en Desired Outcome te komen?
Hoe kan ik mezelf aanmelden?
Iedereen die werkt met aNewSpring voor Organisaties krijgt toegang tot het Success Framework en begeleiding van een Customer Success Manager. Wil je meteen aan de slag?
Vul het formulier in en ga aan de slag
We vertellen je alles wat je wilt weten over het succes framework, hoe we je kunnen helpen om succesvol te worden met aNewSpring en je krijgt natuurlijk toegang tot jouw eigen Success Framework learning journey.