Doe het zelf, wij laten je zien hoe
Jij bent de inhoudsexpert. Wij bieden de technologie en ondersteuning. Samen geven we jouw kennis vorm in de beste learning journey voor jouw deelnemers.
De cijfers
97% van ons supportcontact is beoordeeld als 'Awesome'
Onze klanten geweldige ondersteuning bieden, daar zijn we trots op. We zijn toegewijd om persoonlijke, snelle en realisitische ondersteuning te bieden. Dat maakt onze support hero's in de ogen van onze klanten awesome.
Gemiddeld 30 seconden wachttijd
Als je een vraag hebt, bel ons en wij nemen op. Geen lange wachttijden of menu's, maar spreek een support hero die bereid is om verder te gaan dan jou vraag om je succesvol te maken.
Bel of mail ons
Wij behandelen 26,6% van de vragen via telefoon en 73,4% via e-mail. Wat jouw voorkeur ook is, wij staan voor je klaar wanneer je ons nodig hebt.
Wat onze klanten zeggen
“Het systeem werkt voor zowel de maker als de gebruiker erg intuïtief. Loop je ergens tegenaan? Heb je meestal meteen, maar zeker binnen 24 uur een antwoord van de helpdesk!”
Linda Oranje
Efteling
“aNewSpring levert een geweldig leerplatform. De ondersteuning die je ontvangt overtreft wat je verwacht in een B2B-situatie. Snel, vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Ik raad aNewSpring aan iedereen aan als je op zoek bent naar manieren om de leerervaring voor je deelnemers te verbeteren.”
Joan van de Wetering
Trendminer
“Het is echt fijn werken met aNewSpring! Hun supportteam hielp mijn organisatie om boeiende testen en surveys te maken voor onze deelnemers. Bovendien werkte het voor onze gebruikers ook erg gemakkelijk en daardoor plezierig. Met de rapportage tools kunnen we bovendien het succes van onze programma’s continu volgen en problemen snel oplossen.”
Bryan Enberg
Leer meer over onze services
Naast geweldige support als je een vraag hebt, kun je op onze services rekenen om je trainingen continu te verbeteren. Van integraties tot didactisch advies, wij streven ernaar om jou te helpen je deelnemers beter te laten leren.